Jump to content
CvGaming

ban req [?] Al Sah-Him 2016/01/24 runt 15:00


Vpswede
 Share

Recommended Posts

Name: [MedicTrainee]Vpswede

Offender-Name: [?] Al Sah-Him 

Date 2016/01/24 runt 15:00

Reason: Lovade mig 500K om jag ressar så jag åker dit och ressar al sah-him när jag har ressat han dör jag och känner för att spela ett LOL game så jag loggar ut. Nu 3 dagar efter kollar jag TS och såg att al sah-him var online så jag loggade in och bad han att skicka mig 500k som han var skyldig mig som man ser i mitt screen shot > https://gyazo.com/21d470638d7b91b12dd28c6ba0278fa7 < Här så säger han att han har skickat 500k till espen men espen säger att han har inte fått 500K från al sah-him inte heller något meddelande om att al sah-him skulle skicka han mina pengar. 

När jag hade loggat ut så meddelar jag både krayoski och al sah-him om att dom var båda var skyldiga mig pengar krayoski svarar och frågar om det är OK om han skickar pengarna till espen och att espen senare skickar pengarna till mig, det går jag med på för jag kan lita på att espen inte skulle lura mig. Jag minns inte vad al sah-him svara med jag tror det handla om att han skulle ge mig pengarna nästa gång jag logga in och där prata han inte något om att skicka pengarna till espen.

 Nu hävdar al sah-him att han också har skickat 500k till espen men utan att fråga mig eller säga till espen att det är mina pengar han skickar han säger inte ens till mig att han har skickat pengarna till espen absolut inget har han sagt om att det har hänt utan nu när jag konfronterar säger han att det har hänt. 

 ban: Scamming: Scamming someone is not allowed , jag ser det som scamming för att jag ser det som att han ljuger om att han har gett espen mina pengar och genom den lögnen försöker han smita från att betala.                Jag kan utveckla mer på den här punkten om det behövs

PS: Som medics brukar vi sätta en ress ban om ingen ger oss pengar dom har lovat någon av oss och det skulle jag också ha gjort men väljer att be om en ban request för att han ljuger rakt i ansiktet på mig

http://www.twitch.tv/vpswede/v/37983921 video på när jag får meddelandet från al sah-him (jag får det I ts men man hör att jag svarar på det han skrev, meddelanden visar också att det har varit ett agreement mellan oss och att han är/var skyldig mig 500k

https://gyazo.com/21d470638d7b91b12dd28c6ba0278fa7 våran TS Konversation 

Link to comment
Share on other sites

Eftersom Al Sah-Him skriver till dig på Teamspeak om ress och du åker dit och ressar honom så kommer jag banna er båda 24 timmar för metagaming. 

 

Jag kommer inte banna för Scamming den här gången då jag hoppas Al Sah-Him lär sig att man ska skicka pengarna direkt till den man är skyldig och göra det så snart som möjligt just för att slippa såna här situationer.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.