erraj Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 (edited) Name: RS Johansson Date: ungefär 1 och ett halvt år sedan. Reason: Tjena! jag blev då bannad från cvgaming för väldigt lång tid sedan och önskar nu att bli unbannad, andledningen till att jag blev bannad var för att jag money glitchade med hjälp av garageglitchet. Vet att det var väldigt dumt gjort och fick då en perm ban pga detta, men nu har det gått cirka 1 och ett halvt år sedan detta hände och jag känner att jag har lärt mig något, kommer aldrig göra ett sånt här stort misstag igen! Eftersom cvgaming är lätt den bästa arma 3 servern så hade jag blivit väldigt glad om jag fick komma tillbaks MVH Johansson Edited February 6, 2016 by erraj A.Karlsson and Zacharias 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Vi har beslutat att ge dig en ny chans. Gör inte om ditt misstag.. Bannen är borttagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts