Stefan.Ö Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Request Information Name: [Cv-D] Stefan.Ö Offender-Name: [A.P.D-CAD] D.Frost Date: 2016-02-07 - ca 16.00 Reason: Sjuter mig inan jag hiner säga klart mitt ultimatum Det brukar va en halv till en sekund delay. Och skottet man hör i bakrunden är apd som sjuter mot min kompis som ligger på berget A. Savage and Vitx 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 skön lack of rp och engagar utan vapen Charlie, Morio, VisionPie and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 Du hör ju själv att ni börjar skjuta i videon, därav att jag dödade dig. dessutom måste man väl ha vapen för att engeaga om inte jag har fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 NEKAD! Däremot kommer du Stefan att bli bannad 3 Dagar för lack of RP. Du står obeväpnad och hotar en kille som står beväpnad med automatvapen till livet. // Bachne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts