kooben Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Inte undra på att medics inte varit på top den senaste tiden....Lyckades gräva fram deras instruktionsvideo till hur man utför HLR. (Ta detta med en nypa salt ) Bugge, K.F Carl Mark, r4t4tt4ck and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 (edited) Äre vev? Edited February 10, 2016 by Bartowski Vpswede, Bugge and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 jag kan confirma att de e så det är de va ju typ en exakt replica av hur medics lär sig HLR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aquila Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 3 hours ago, Bartowski said: Äre vev? Absolut, kom hit ni bara. Jag ringer brandkåren redan nu så att de är förberedda på att släcka ert helikoptervrak. Bugge, anden and kooben 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 2 hours ago, Aquila said: Absolut, kom hit ni bara. Jag ringer brandkåren redan nu så att de är förberedda på att släcka ert helikoptervrak. Är påväg. Ni kan ju lägga ett par varnings skott 3 km bredvid helikoptern:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now