Jump to content
CvGaming

Ban Request - [Cv-D] [Pros] Alexei


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] Olsson

        Offender-Name: [Cv-D] [Pros] Alexei

        Date: 2016-02-14

        Reason: Vi hade fight emot Cv-D så kommer ? och 3dje parts engeagear och då dör 2 st SC medlemmar och vi blir 3 kvar då dör Sam utan en Cv-D medlem och jag har inte rec sedan det men jag har efter det och när det gått över 15 minuter så blir jag skjuten av Alexei

 

Bevis: 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Alexei said:

Ni hade markat var vi satt och ifall jag inte hade dödat dig skulle du dödat ramirez

spelare ju ingen roll? 15 min är 15 min, Hade jag dödat Ramirez hade jag åkt på ban för det? och nu var det att du dödade mig och jag lägger ban req på det?

Link to comment
Share on other sites

Jag och @BlackPanda har gjort bedömningen att det är omöjligt att veta vem det är som lägger skott i Olssons video. Vi kräver dock att Alexei refundar det Olsson vart av med och sen får han även en varning utav oss.. Alexei du MÅSTE hålla koll på hur många minuter det gått sen senaste skottet.

 

Både Olsson och Alexei ska kontakta mig eller @BlackPanda på Teamspeak när refunden är gjord.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.