ZinxGamingTV Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Jag har bestämmt mig att ta paus för jag fick reda på att jag har 3 F i skolan. Jag skulle helst vilja spela men jag är rädd att jag inte kan spela på ett tag. Jag vill att alla ska ha det så roligt så länge. Kom ihåg Skolan före spelandet Ludwig, HedmaN and Bugge 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 göran<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 49 minutes ago, ZinxGamingTV said: Jag har bestämmt mig att ta paus för jag fick reda på att jag har 3 F i skolan. Jag skulle helst vilja spela men jag är rädd att jag inte kan spela på ett tag. Jag vill att alla ska ha det så roligt så länge. Kom ihåg Skolan före spelandet Gör det som behövs att klara skolan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Mitt motto ~~ Spela på, spela som en player, då löser sig skolan ~~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aquila Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 1 hour ago, ZinxGamingTV said: Jag har bestämmt mig att ta paus för jag fick reda på att jag har 3 F i skolan. Jag skulle helst vilja spela men jag är rädd att jag inte kan spela på ett tag. Jag vill att alla ska ha det så roligt så länge. Kom ihåg Skolan före spelandet Låt inte skolan gå ut över ditt spelande, det finns omtentor men inga om-vev. Aquila, K.F Carl Mark, Alvaréz and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now