Jump to content
CvGaming

BAN REQ PÅ TAXI


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: (F.G) DompaN 

        Offender-Name: hela taxi ganget

        Date: 1016-02-26 time: 23:45

        Reason: dem skrev att dom pissade på våran stad så vi åkte och skulle protecta sedan slog han ned mig och sköt mig utan engaga video:

Link to comment
Share on other sites

Efter jag såg klippet så inser jag att jag var alldeles för snabb på att knocka dig och gav dig inte en ärlig chans att ta upp händerna och är villig att ta straffet jag får av admins. Förlåt, jag hade velat prata med personen som tänker straffa mig innan han lägger domen

Edited by Vpswede
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Vpswede said:

Efter jag såg klippet så inser jag att jag var alldeles för snabb på att knocka dig och gav dig inte en ärlig chans att ta upp händerna och är villig att ta straffet jag får av admins. Förlåt, jag hade velat prata med personen som tänker straffa mig innan han lägger domen

du visste samma sekund som du avlossade skottet ochså... förlåt hjälper inte här..

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic

Hej!

ACCEPTED!

Du ber personen ifråga att göra en handling i detta fallet ta upp händerna. Samtidigt som du knockar han dvs tar ifrån han makten att göra just den specifika rörelsen eller saken. Men dödar han trots allt vilket är helt fel.

Detta innebär att VPSwede får en 3 dagars ban för RDM. 

// Bachne 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.