Olsson Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 (edited) Name: [SC] Olsson Offender-Name: [T.D.B] Ramo Date: YYYY-MM-DD - 2016-02-28 Reason: Meta-gaming, Jag blev bannad för att jag skrev "skjut inte han med CTRG det är jag" För F.G tror jag det var hade fight mot NLA och Fg råkade skjuta emot mig så då blev jag bannad 4 dagar meta-gaming så jag tycker detta är minst lika mycket meta gaming Bevis: http://prntscr.com/a91x3d Like this Edited February 28, 2016 by Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramo Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 (edited) This happend a long time ago, before i heard of metagaming. later people told me it wasn't allowed and i havn't done it since and the date is false you can check my house inventory history i havn't had a police vest for days Edited February 28, 2016 by Ramo120 Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 29, 2016 Report Share Posted February 29, 2016 Kommer neka den här eftersom du redan kontaktat mig om den här situationen och jag har redan pratat med Ramo om detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts