Jump to content
CvGaming

Capii ban appeal! :D


capii
 Share

Recommended Posts

       Name: Capii

            Date: För typ ett år sedan

            Reason: Hejsan allihopa för ungefär 1år sedan vart jag bannad för duping som jag verkligen ångar idag och fattar också att detta inte är något man sopar under mattan men jag skriver detta för att jag vill tillbaka och spela på CVG igen för jag älskar verkligen erat community och alla spelare, sen var det jävligt respektlöst mot alla spelare och admins. Men idag har jag verkligen fått mitt straff och förstår att det var jätte fel och om jag får komma tillbaka så kommer jag absolut inte göra om något sånt här! Sen sist vill jag bara skriva förlåt till dej Afriel för att jag ljög för dej den kvällen du frågade om jag dupade och jag satt och blånekade det, sen vet jag att du inte gillar att ge folk en andra chans men jag ber dej/er att verkligen ge mej en sista chans att visa att jag är bättren såhär. Mvh Capii

Link to comment
Share on other sites

Du lägger appeal efter appeal. Fast vi ber dig att vänta med appealsen. Du är välkommen till teamspeak den 31/3 och prata med mig. 

 

Låser och declinar denna until then. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.