Jump to content
CvGaming

[BanAppeal] Vexon.


Vexon
 Share

Recommended Posts

Date: Kommer tyvärr inte ihåg :/

Name: Vexon

Reason: Tjäna, Jag blev bannad för att jag hade mycket pengar på servern runt 40miljoner och inte license det är ganska uppenbart att det är glitchade/fram spawnade pengar. Jag har varit bannad innan på cvgaming för dupe men fick en andra chans. Så jag tänkte att jag skulle gå in och spela lite. Blev wipad på allt jag hade utan mina fordon, och sedan så blev jag bannad igen. Jag går in på teamspeak och pratar med afriel men vi verkar inte förstå varandra så mycket och tillslut så orkade jag inte vara kvar eftersom det var ganska sent och jag pallade inte vänta mer. Återigen pengarna jag hade på banken hade jag ingenaning hur dom kom till mitt konto, Jag vet det inte låter trovärdigt men ni/du skulle själv fått en chock som jag fick. Jag hade ingenaning att jag hade pengarna förrän jag fick ban. Vad jag tror är att pengarna har fört över till mitt konto eller att det blivit glitch när jag lootade pengar. Jag har faktiskt ingenaning. Jag skulle aldrig gå in och fuska till mig pengar när jag har fått en andra chans att börja spela på servern igen. Det var allt jag hade och komma med ni får tro på mig hur ni en vill. Hoppas att ni förstår min position också tack :)

Bannad av afriel. 

Link to comment
Share on other sites

Som du redan vet eftersom du varit bannad för duping så är de här en av sakerna som vi ser riktigt hårt på.. Jag har pratat med @Afriel om den här och du ska ha ändrat din historia om dem här pengarna ett antal gånger , allt ifrån att du hade kvar dem ifrån din unban till att du inte hade en aning om vad dem kommer ifrån. Vi känner att det inte gått nog med tid för att du ska ha mognat såpass att du faktiskt kommer följa dem regler vi har på servern. 

Den här bannen kommer få sitta kvar tills vidare. 

Du är välkommen att skriva en ny banappeal om 2 månader.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.