Kafarov Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Name: [Medic] Kafarov Offender-Name: filip Date: 2016-03-30 - <21:22> Reason: Jag börjar reviva [RU] Boris jerkov, då dyker filip upp, säger till mig att jag ska sluta reviva honom annars kommer jag dö. Jag är mitt i en revive vilket betyder att jag inte kan avbryta reviven, jag förklarar snällt för honom att det inte går att avbryta revives. Han skjuter mig då i huvudet och säger till mig ''det var väl synd för dig'' EDIT 1: Märkte också att han lootade mig och stal mitt Medkit Evidence: Joelelele, Kurreman, Castle and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Kan tillägga att denna kille rdmade mig då medic här skulle ressa mig. Mitt shadowplay crashade annars skulle jag lagt ban reqen. Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts