Jump to content
CvGaming

Ban Appeal - Kurre Ugur


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

Runt början av mars vart jag tagen av LegacyMeister när han bevittnade jag Dupea. Han kom in och sa som det var. Han såg mig dupea och han lägger permban. Jag har spelat på Evolution, Taksitan, Publiclir, Secret One, otroligt många engelska serverar. Medans jag är bannad. En sak alla servrar saknar är denna glädje man får av servern och community. Jag har spelat på Cv i snart 650 timmar, började köra i början av september. Det jag gjorde var dumt men det är otroligt svårt att ändra det nu. Men skulle vilja få den andra chansen så jag kan ändra i fortsättningen till det bättre. Jag har tänkt igenom det och är besviken på mig själv. Jag älskar helt enkelt den här servern och community och jag skulle uppskatta så otroligt mycket om jag får den chansen att komma tillbaka.

Link to comment
Share on other sites

1.  Följer inte templaten som är gjord för detta syfte.

2.

Om du har spelat hos oss i 650 timmar, har du sett en och en  annan ban på dupers. Hur ofta lyfts en sådan ban? 

Det är alltid lätt att vara efterklok, vi känner inte att du har varit bannad tillräckligt länge för att känna ren ånger än.

Jag tänker därför declina denna appeal. Och du är välkommen och skriva en ny när det gått väldigt mycket längre tid. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.