hazzz Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Name: hazzz Date: 2016-03-01 tror jag vet inte exakt Reason: "leaking information about raids" som jag sa i förra appealen så berättade jag för HedmaN att vi hade raidbevis på honom när han frågade ifall det var sant. Det har gått nu 1 månad o 1 vecka ungefär sen jag tog paus från servern och ca 1 månad sen jag fick bannen, tycker att jag lärt mig av mitt misstag och det kommer aldrig ske ett regelbrott från min sida igen. Vill gärna komma tillbaka till servern igen och skulle uppskatta ifall ni unbannade mig! Tack för mig Svedin, A. Savage, bobin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Hej, precis som jag svarade på din förra appeal så har vi i staff pratat om den här bannen och vi har beslutat att du får sitta tills bannen löper ut. Du är välkommen tillbaka och spela om 28 dagar. Edit: Det är heller ingen mening att skriva fler appeals då du fått svar 2 gånger nu. Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts