Jump to content
CvGaming

Ban Req [T.I.A] SimonX och [T.I.A] Alexander


Philips
 Share

Recommended Posts

 

        Name: [Cv-D] Heisenberg och [Cv-D] Philipz

        Offender-Name: Vet inte vem som engagea men [T.I.A] SimonX och [T.I.A] Alexander dödade oss.

        Date: 4/4 - 2016

        Reason: Vi blir engageade av TIA och vi hör knappt va de säger det ända som hörs är ett mummel. Sen efter att han slutat mummla så skjuter han direkt. och ger oss ingen tid till att surrenda

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, simonzx said:

Här är så som jag o alexander såg på det...

 

När jag kollar på denna videon så kan jag ju direkt säga som såhär

  1. Du säger tre extremt snabba engager som du bara pladdrar ut. ''This is the T.I.A put your hands up on your head or we will shoot this is T.I.A put your hands up on your head now, T.I.A, this is the T.I.A put your hands on your head. Jag kan inte höra någon paus utan den bara pratas ut fort som satan.
  2. Ni gav dom inte tillräckligt med tid att agera. Det enda dom gjorde var att vända sig om och se vart ni var sedan regnade det skott över dom. Sedan som ni märker på Philipz video så går det 5 sekunder från engage till skott. Engagar man någon så räcker det inte bara att den personen vänder sig om, ni kan inte skjuta dom för att dom är påväg mot att ta skydd.

Så jag tycker alltså att ni inte gav dom tid att agera och ni sköt dom utan att dom brutit mot ultimatumet då dom aldrig fick någon tid. Jag var cirka 1,5km bort med Jeppesson och vi hörde i TeamSpeak att Heisenberg och Philipz inte alls fick tillräckligt lång tid på sig att agera mot engagen genom att varken ge upp eller att strida emot. Detta är endast min åsikt, vad admins säger är ju egentligen en helt annan femma.

Link to comment
Share on other sites

Lite grej att lägga till, dom säger vi är engageade bara för att dom hör röster inte för att dom hör en faktiskt engage. Man hör också TIA i slutet sen tar det mindre än 1 sekund för att ni ska börja skjuta

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Vpswede said:

Lite grej att lägga till, dom säger vi är engageade bara för att dom hör röster inte för att dom hör en faktiskt engage. Man hör också TIA i slutet sen tar det mindre än 1 sekund för att ni ska börja skjuta

Vilket vi i Cv-d gör pga vi är helt efterblivna

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Angående denna banreqen ifall du nu anser att du hade för kort tid för att ger upp, Varför hade du inte ens börjat att ge upp? Det är en helt annan sak om du faktiskt försöker att ge upp. Du springer ju endast runt i en liten cirkel.

Skriv gärna till mig på TS!

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Efter att pratat med Philipz på TS så har vi kommit överens angående detta.

Yes TIA ni skjuter lite för tidigt ni kan och SKALL vänta längre tid nästa gång.

Dock till er i Cvd så hade deras attention att ge upp hade de åtminstone försökt. Nu försöker han endast vända sig om för att se motståndarens position.

Hade du dock försökt att ge upp och de skjöt dig medans du gjorde dina rörelser så hade situationen sett helt annorlunda ut.

Declined!

 

Nästa gång kanske den som har videon från sitt perspektiv lägga upp banreqen.

//Bachne 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.