v.pUTIN Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Jo det var ju som så här va, Att jag tänkte sälja 29st 7.62 Magasin. Såklart så lägger man ju in dom och hoppas på att någon ska köpa dom, Men efter ett par dagar så var det ingen som gjorde det, Och nu när jag vill ta ut mina magasin så funkar inte riktigt det. Det står att jag inte har tillräckligt med plats? (Har testat med Wetsuit, Carrier Lite, Carry All Backpack.) Har för mig att jag hade en Polis väst när jag la upp dom, Förstår inte riktigt varför det står att jag inte får plats :S http://plays.tv/video/570390ba8b98b36dc2/mhmhmhmhm Fiiiilm på de.. Sen ser jag att någon nisse har lagt in blasting charge, och om man trycker på den så blir man kickad för någon script restriction. Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Alright ska ta en titt på detta problem, kan ta bort din auction i kväll och ge tillbaka magasinen Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 5, 2016 Author Report Share Posted April 5, 2016 18 minutes ago, Goatis said: Alright ska ta en titt på detta problem, kan ta bort din auction i kväll och ge tillbaka magasinen Det skulle vara najs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 3 hours ago, v.pUTIN said: Det skulle vara najs Hur fan fick du in 29 7.62 mag dit? Som snut med Carrier light och 5 First aid kit fick jag på mig typ 17-18 max luckiiee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 5, 2016 Author Report Share Posted April 5, 2016 Fan det är ingen nyhet att jag är lite tjock.. Nae men kör man bara med magasin och inge annat så får man plats med mycket! @LegacyMeister(TradeMark) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now