Charlie Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 någon som har en bra tutorial för sony vegas 13 utan virus etc. Alvaréz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
4 Legacy™ Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 1 hour ago, Charlie said: någon som har en bra tutorial för sony vegas 13 utan virus etc. Vad är du ute efter? Vadå utan virus, äru full eller? Är la för fan inget virus i en tutorial A.Almkvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Charlie Posted April 5, 2016 Author Report Share Posted April 5, 2016 2 minutes ago, LegacyMeister™ said: Vad är du ute efter? Vadå utan virus, äru full eller? Är la för fan inget virus i en tutorial men i filen man laddar ner kan det ju vara virus i?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Legacy™ Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 Just now, Charlie said: men i filen man laddar ner kan det ju vara virus i?? Driver ju med dig, jag kör sony vegas pro 13, kan nog skicka den jag ladda ner om du skriver te mig på ts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Samir Badran Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 6 hours ago, Charlie said: någon som har en bra tutorial för sony vegas 13 utan virus etc. Jag har en as bra dock får du virus men vad gör de om 100år liksom ;P Ludwig, Feroz, Nordin and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Darwin Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 On 2016-04-05 at 9:55 PM, El Capitano said: Jag har en as bra dock får du virus men vad gör de om 100år liksom ;P haha j**la troll hampus Samir Badran 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Charlie
någon som har en bra tutorial för sony vegas 13 utan virus etc.
5 answers to this question
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now