Jump to content
CvGaming

ban rec [VN] clearance


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: [WL] DompaN

        Offender-Name: [VN] clearance

        Date: 2016-04-08

        Reason: jag engagea en snut och döda han och lyckades ta upp hans fullkitade mx och hade nog fått upp västen oxå om inte  [VN] clearance hade dödat mig sedan så skrev jag i chatten "vad gör du?" då svarar han "du sa att jag skulle dra annars dör jag" vilket jag aldrig sa jag kan ladda upp klippet från när jag spawnade om det behövs jag frågade han när jag sa det då svarar han inte mer. så jag vill ha mx med silencer och rco samt västen vet inte vad han hade i väskan eller i västen så de kan jag ej kräva något av men ni får se i videon 

 

Link to comment
Share on other sites

Snabb grej där, din polare säger att han lootade en kill han själv inte fick som var på mig, ni engageade efter och sen lootar en kill som cv-d fick, får man göra detta? Har för mig att man inte får det, rätta mig om jag har fel!

Link to comment
Share on other sites

 

15 minutes ago, Feroz said:

Snabb grej där, din polare säger att han lootade en kill han själv inte fick som var på mig, ni engageade efter och sen lootar en kill som cv-d fick, får man göra detta? Har för mig att man inte får det, rätta mig om jag har fel!

du har nog rätt men det får du ta med johansson, vill lösa detta då [VN] killen inte vill snacka. men jag har för mig att om vi får kos på ngn så får vi loota fast vi inte döda dem jag har nog fel men jag har hört de.

Link to comment
Share on other sites

Hej! Då [VN] clearance är i "bunkern" som du står på så har han hört engagen.

Du engagar ALLA som är runt omkring dig som hör det inte endast den som du nu kanske avsiktligt vill engaga!

Declined!

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.