Treos Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 (edited) Name: [WL] Johansson Date: 2016-04-10 ca 14:20 Reason: Jag och mina gäng medlemmar skulle råna vid athira drug dealern och så kommer det en device som kör in och jag tänkte springa upp och spikea bakom devicen men då kommer [N.L.A] Hasan al-askari (bachne) och knockar mig för att jag försökte gömma min spike mot väggen så att han inte skulle se att vi försökte kapa lasten men då fick jag åka på ban för att jag abusea game mechanics tydligen o visste inte att man kunde ha spikes genom väggar heller, hade jag vetat att man kunde spikea genom väggar hade jag absolut aldrig gjort det.. http://plays.tv/video/570a55fb5b3d54a62b/arma-3-cvg Edited April 11, 2016 by treos Svedin, Thore, DompaN and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Hej! Jag och du hade en relativt livlig diskussion igår där du bara satt och snackade en massa skit rent ut sagt. Men efter vårat lilla shit chat idag så vet du vad som gäller och du är välkommen in och spela igen! //Bachne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts