Brown Clam Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Jag mina copper öster om pyrgos och Wilhelm kommer fram mot mig med dragen pistol. jag springer runt min lastbil och ska precis in i lastbilen och åka iväg men han skjuter och dödar mig utan att säga ett ord. han påstår att han sa "upp med händerna annars skjuter jag" men ingenting hördes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Du har inte bifogat några bevis alls och du har inte följt templaten. Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Eftersom min kollega @Nordqvist inte har IQ nog att låsa tråden gör jag nu det! Tråden låst! Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Tack @Bachne för att du försökte leka viktig här men tråden var redan låst. Tur att den är låst 2 gånger så verkligen ingen kommenterar mer! Caveman - Phille and Feroz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts