Jackson Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Tjena, många av er vet iaf vem jag e. använder TS namnet Jax men byter ingame namn lite för ofta jag har funderat på att starta ett gäng som är emot allt olagligt och som stöttar de civila som försöker köra lagligt. (Detta betyder inte att vi ska låta snuten trampa på oss]men tänkte att detta kunde tillföra fler RP situationer på servern eftersom nästan alla gängen är för olika delar av det olagliga men rånar nästan alla som kör lagligt. och stötar NLA men " farmar" snuten. tycker det vore kul om man kunde få ihop en grupp som gick lite åt andra hållet. men men vill bara se om någon är intresserad av detta eller om det finns någon som äns tycker att det e en rolig ide G. Kasper, capii, Bugge and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Låter som en kul ide, vad hade du tänkt dig för gear ni ska köra? äre rook eller full gearat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergio Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Rook > full gearat Thore and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted April 16, 2016 Author Report Share Posted April 16, 2016 (edited) 18 hours ago, Vpswede said: Låter som en kul ide, vad hade du tänkt dig för gear ni ska köra? äre rook eller full gearat? full gear givettvis men inte när lagen är närvarande till att börja med så man hinner bygga upp en relation Edited April 16, 2016 by Jackson Bugge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donald Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 Har själv tänkt på något liknande, dock tänkte jag mig mer åt "vigilante" hållet. Vara folkets skyddare då polisen kanske inte kan få vissa uppgifter gjorda inom lagens ramar. etc. Har det blivit något gang än? Är gärna med, känner att den "snälla" spelstilen är mer för mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trym Olstad Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 (edited) That was a great idea! Edited April 28, 2016 by Trym Olstad blekcherios and Linkan Danks 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trym Olstad Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 (edited) In my opinion this is as you said a god way to get in MANY RP situations indeed Edited April 28, 2016 by Trym Olstad blekcherios and Linkan Danks 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now