Treos Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Name: [WL] Johansson Offender-Name: Mr.Chow Date: 2016-04-17 cirka 13:00 Reason: Till att börja med så vdmar de MS så de dör, sen när jag och min gängmedlem kommer dit så börjar de skjuta direkt utan engage osv.. Sen när vi väl sitter i ts med dom så säger de "ah banna mig då din j**la fitta" osv osv.. Och detta är inte första gången vi blir rdmade utav dessa utan fjärde femte gången på 2 dagar.. Och för att lägga sista pålägget så har dom inte tag heller J. Stalin, Castle, Thore and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Dom vdmade oss i MS precis innan WL kom till plats. J. Stalin, Castle and Treos 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Mr.Chow bannad 5 dagar för VDM och RDM. Dock så vill jag att ni slutar med detta j**la spammande i side chat efter att något händer.. De räcker med att EN skriver och de behöver inte vara i caps för man kan läsa utan att de är MED STORA BOKSTÄVER. Tack på förhand. Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts