Jump to content
CvGaming

Ban Request - [SoA][VP] Jax


KapteN
 Share

Recommended Posts

Name: KapteN, Hwlo och fisken/afk

Offende-name: [SoA][VP] Jax

Date: 2016-04-24 01:00 - 02:00

Reason: Vi satt och chilla som ni kommer se på klippet vid ens hus. Sen hör vi en heli och ser att det är SoA som kommer. Så jag stänger dörren och springer för att låsa min tempest. sen helt plötsligt kommer då Jax från ingenstans och skjuter mig.

Bevis: Gå till slutet av videon, Jag har inte movie making skills. /sry
 

 

Link to comment
Share on other sites

Jag miss clickade när du vände dig om så vart jag skraj o råka rycka till. jag skrev både i side och i direct till dig att du skulle respawna i huset o komma tillbaks så vi kunde fortsätta RPet o om du inte hörde min engeage så e det verkligen jätte konstigt för jag skrek den till dig på mindre än tio meter o du hör början men sen "brister" ljudet o du hör inte föräns mot slutet igen då jag skriker open fire. då du snor runt o jag rycker till o träffar dig. jag lootade inte dig o du låste inte tempesten men eftersom det blev fel lämnade vi även den kvar där. ska kolla om jag har en video kvar på just detta.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.