Olsson Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 (edited) JAG GÖR DENNA ÅT HEJSAN! Name: [Ms] Hejsan Date: 2016-03-20 - 19:22 Reason: jag blev bannad för combart log av bracket men jag vet inte vad combart log är men det är förmodligen något grovt eftersom jag fick perm skulle vilja prata med bracket i ts så kan han förklara vad en combart log är mvh Hejsan Edited April 24, 2016 by Olsson Sam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svedin Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Den var jätterolig du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 24, 2016 Author Report Share Posted April 24, 2016 Just now, Svedin said: Den var jätterolig du! Du ska inte skriva här! Mvh Hejsan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 24, 2016 Report Share Posted April 24, 2016 Då detta bara är uppbart troll så tänker jag bara låsa denna och gå vidare med min kväll! Tack Olsson, för att du ville dela med dig av denna värdefulla information! Kafarov, Tintin, Svedin and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts