Jump to content
CvGaming

ban req Drott


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: [SoA] [PM] DompaN

        Offender-Name: [B.D.C] Drott

        Date: 2016-05-04

        Reason: jag blev engagead utav B.D.C jag gör exakt som dem säger och dem ber mig sjunga "baby" med justin bieber så jag gör det men jag sjung bara de jag har hört och det enda jag kan då säger drott sjung hela låten men jag svarar med "jag kan inte" och då skjuter drott mig rakt i huvet. Försökte snacka med drott i ts men han sa bara "okej,jaha" och [B.D.C] Willzone ville refounda mig åt drott men efter som jag e riktigt trött på drott så fick de hela sluta med en ban req. hej då 

Link to comment
Share on other sites

Lol skämtar du? Vi sa innan när vi engaga dig "Gör som vi säger annars dör du" 

Du skulle sjunga hela Justin bieber låten och du valde att inte göra det. 

Du gjorde inte som vi sa då tog jag beslutet att knäppa dig. 

 

Sedan när vi snacka ts. Du ville inte bli refoundad även fast vi erbjöd dig det. 

Så vad vill du att jag ska säga? Du ville ju bara försöka banna mig? Ska jag börja gråta eller vad för reaktion förväntar du dig att jag ska ha?

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, DraapzHD said:

Lol skämtar du? Vi sa innan när vi engaga dig "Gör som vi säger annars dör du" 

Du skulle sjunga hela Justin bieber låten och du valde att inte göra det. 

Du gjorde inte som vi sa då tog jag beslutet att knäppa dig. 

 

Sedan när vi snacka ts. Du ville inte bli refoundad även fast vi erbjöd dig det. 

Så vad vill du att jag ska säga? Du ville ju bara försöka banna mig? Ska jag börja gråta eller vad för reaktion förväntar du dig att jag ska ha?

 

om admins vill att jag ska ladda upp ett längre klipp så får dem säga att jag ska göra. och nej vrf ska jag vilja att du ska börja gråta?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, DompaN said:

om admins vill att jag ska ladda upp ett längre klipp så får dem säga att jag ska göra. och nej vrf ska jag vilja att du ska börja gråta?

Jag vet inte det värkar ju så efter som du bara är ute efter att banna

Link to comment
Share on other sites

"Vi sa innan när vi engaga dig "Gör som vi säger annars dör du"   vill bara till lägga att detta inte stämmer drott sa i ts att man "brukar" engagea så och att han trodde att hans polare gjorde de

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, DompaN said:

"Vi sa innan när vi engaga dig "Gör som vi säger annars dör du"   vill bara till lägga att detta inte stämmer drott sa i ts att man "brukar" engagea så och att han trodde att hans polare gjorde de

Jag fattar inte att DolpaN som han kallar sig, ljuger för att då mig bannad...  Jag sa inte alls det där som han säger att jag sa. 

Här hör ni klart och tydligt vad jag säger till han.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sjukt tråkigt att ni ska hålla på såhär... Ni säger att han ska göra som ni säger annars dör han, och han gör ju precis vad ni säger, han sjunger ju t.o.m lite för er. Men sedan vill ni höra hela låten och han säger åt er att han inte kan hela låten och får då ett skott i skallen. Ni ställer alltså krav som han inte kan uppfylla även om han vill de? Det är som att jag skulle springa fram till någon och säga "Börja flyga annars kommer jag skjuta dig i skallen" och sen avrätta personen ?

Otroligt tråkigt att se detta.

[B.D.C] Drott Bannad 3 Dagar för RDM.

Låser tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.