WoXXeN Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 Hallå CVG! Äntligen klar med 9 veckors praktik, dessutom har jag flyttat sen 3 veckor tillbaka, har inte haft möjlighet till att fixa rummet då jag varit borta hela dagarna men såhär ser det ut just nu! Specs: Chassi: NZXT Phantom Mobo: MSI P67S-C43 CPU: Intel Core i5-2500 GPU: Asus GeForce GTX 650 1GB RAM: Corsair XMS3 Vengeance 1600MHz 2x4GB PSU: Corsair GS800 800W Storage: 250GB Intel SSD & 1000GB Samsung HDD Gear: Monitors: Left: LG 24" 60Hz. Right: AOC 24" 144Hz (Main) Keyboard: Steelseries Apex Mouse: Qpad 8K Mousepad: Qpad CT Headset: Steelseries Siberia V1 Mic: Blue Snowball Ja jag vet, jag har blommor på väggen i nya huset. Allt är somsagt inte fixat än, ska upp lite högtalare medmera, och lysdioder, men dehär bilderna får ni klara er med sålänge! Andreas, Bugge, Scuba and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 Snyggt skulle dock ställa main skrämen lite mer i mitten och den andra på sidan. WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
T. Miller Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 (edited) Hur funkar det att spela Arma med dom där prylarna innuti datorn? Edited May 6, 2016 by Tim WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted May 7, 2016 Author Report Share Posted May 7, 2016 6 hours ago, Tim said: Hur funkar det att spela Arma med dom där prylarna innuti datorn? Går helt okej. Ligger på ca 40 FPS utanför städer. Men har väldigt låga inställningar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now