Jump to content
CvGaming

Required Title <3 Kupa


Kupa
 Share

Recommended Posts

Name: Kupa

Date: Mars eller Februari

Reason: "Duping Gear" 90% av grabbarna på CvGaming vet anledningen. Om du som läser inte vet är jag snäll och länkar min senaste unban appeal vilket jag ansökte om den 11e Mars. Så får ni en liten inblick i det hela woot yes. Mer text där också!

Jag har spelat under mååånga år, har en hel del roliga minnen inom alla spel jag har spelat och alla olika communitys jag har varit medlem även Staff i. Men skall jag vara helt ärlig har CvG varit den roligaste upplevelsen fast det är världens största paj-kastningar emellan gäng osv, men det är vad som gör det speciellt :P Vet inte vad jag ska skriva här, förutom att försöka se mig som den söta människan och positiva människan jag är! :') Jag har alltid representerat CvGaming, alltid älskat det även med mina negativa åsikter och gnäll med admins. 

Ifall denna blir nekad vill jag säga tack för min tid på Cv, länka lite minnen och en släng kyss bjuder jag på!

Med vänliga hälsningar -> [?] Kupa Cvaz // Jesus al' ahbdal , barely-legal.Kupa , [A.P.D] R. Kupa , [Cv-D] Kavouski / Kupa , [SC] Kupa Cvaz , [TU] Wo Fat , [TR] Kupa , [9mm] Agnes Polis , [K.F] Absu Donk =)

 

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.