Jag har problem med att connect:a till servern, när jag väljer roll(CIV) så laddar den in till servern och istället för att välja spawn point så hamnar jag på en svart skärm med felmeddelandet "Sending request to server for player information UID [...]" och stannar där tills jag blir kickad från servern, det har varit så i två dagar nu, har både startat om datorn och flushat DNS(ipconfig /flushdns) utan några framsteg.
Skulle uppskatta hjälp om någon har någon lösning till det.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Question
hassanov
Tjena!
Jag har problem med att connect:a till servern, när jag väljer roll(CIV) så laddar den in till servern och istället för att välja spawn point så hamnar jag på en svart skärm med felmeddelandet "Sending request to server for player information UID [...]" och stannar där tills jag blir kickad från servern, det har varit så i två dagar nu, har både startat om datorn och flushat DNS(ipconfig /flushdns) utan några framsteg.
Skulle uppskatta hjälp om någon har någon lösning till det.
*Screenshot på skärmen som kommer upp*
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/532876420505871918/0D89D34D00978723A1AEE49617DC303A970CE033/
15 answers to this question
Recommended Posts