A.Karlsson Posted May 29, 2016 Report Share Posted May 29, 2016 Name: [S.D.S] BlackAskel Offender-Name: [Cv-D] Phillipz Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Runt 01.00 06-29 Reason: Cv-d satt och blockerade ingången till NLA ön. Försökte komma förbi och då hoppas phillipz in i min bil. Låser in han och åker iväg en bit och då loggar han. Gav han även en chans att ge mig sakerna 1:498> "Lt.Axelele": Hej du, Antingen ger du mig EXAKT allt du hade på dig. Eller så lägger vi upp en banrequst på dig för combatlogg. <01:499> "Lt.Axelele": Ditt val <01:49:29> "Philipz": kör på Fisk, Nordin, Elnour Isak Adam and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted May 29, 2016 Report Share Posted May 29, 2016 Well jag har ju redan blivit bannad utan ban req. Fattar dock inte hur det är combatlogg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted May 29, 2016 Report Share Posted May 29, 2016 Rätt ska va rätt och nu finns det en ban req! Accepterad! Kurreman and DraapzHD 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts