Charlie Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Tjenare mitt chrome har bytt font efter jag loggade in på den, så att vissa bokstäver blir smalare än andra och ser annorlunda ut? Tips på vad ni har och vad ni tycker ser bra ut? ^ sådär er min ut atm. det ovanför är min jag har nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
-1 Charlie Posted June 9, 2016 Author Report Share Posted June 9, 2016 1 hour ago, Peter Marple said: Sorry bror, kör Firefox! ser även ut så på firefox... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-3 Peter Marple Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Sorry bror, kör Firefox! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-3 Peter Marple Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 1 hour ago, Charlie said: ser även ut så på firefox... Då är det jävligare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-13 A.Karlsson Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Vad spelar det för roll, ta vad du tycker ser bäst ut? #SaveCharliesChrome José de Jesús, A.Karlsson and Elnour Isak Adam 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Charlie
Tjenare mitt chrome har bytt font efter jag loggade in på den, så att vissa bokstäver blir smalare än andra och ser annorlunda ut?
Tips på vad ni har och vad ni tycker ser bra ut?
^ sådär er min ut atm.
det ovanför är min jag har nu
4 answers to this question
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now