Jump to content
CvGaming

Ban request Filip 2016-06-14 21:20


mextrape
 Share

Recommended Posts


        Name: M. QVick

        Offender-Name: Filip

        Date: 2016-06-14

        Reason: Jag skulle hjälpa en kille att reparera sin bil då han hade kraschat (hans polare FatBoy som han snackar med över Skype). Plötsligt kommer en kille (Filip) ut ur sin Truck Boxer och säger till mig och lägga ner mina saker , alltså rånar mig.
Jag gör som han säger o droppar mina saker men mitt i allt så skjuter han mig fast att jag gör som han säger. Jag anser att han inte ger mig tillräckligt med tid och därför borde få en ban för det han har gjort.

Bevis:

 

Link to comment
Share on other sites

Det där är väl även en fail engage i mina ögon?

14. Engage

  • If you are in a gang you must start your robbery with "THIS IS THE GANGNAME" For an example: This is the NLF, put your hands up or we open fire.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marten said:

Det där är väl även en fail engage i mina ögon?

14. Engage

  • If you are in a gang you must start your robbery with "THIS IS THE GANGNAME" For an example: This is the NLF, put your hands up or we open fire.

Det är en fail engage eftersom han inte utger ultimatum, sen så tror jag även att dessa två sammarbetar utan tag, Och till slut så blir det en RDM då han inte får tillräckligt med tid och blir skjuten rakt utav.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.