David Bush Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Eftersom Altis Life förmodligen ska byta till Tanoa Life, kommer man behöva expansionen för att köra på Tanoa Life? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurreman Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Hmmm LizardAT 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Nej det tror jag inte, du kommer kunna spela på tanoa men du kommer inte kunna använda dom nya vapnen eller fordonen Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 Som @Vpswede säger så kommer alla att kunna spela på Tanoa, men de kommer inte kunna ta del av allt Apex content, dvs vapen fordon, etc Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morio Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 (edited) 2 hours ago, Goatis said: Som @Vpswede säger så kommer alla att kunna spela på Tanoa, men de kommer inte kunna ta del av allt Apex content, dvs vapen fordon, etc Är du säker på det? Jag testade att ladda ner sneak peaken fasten jag inte har Apex, och varje gång jag försökte joina en Tanoa server så stog det att jag behövde köpa Apex. Jag kunde dock testa alla vapen och fordon på virtual arsenal men lyckades inte komma in på tanoa, även i editor. Edit: Edited June 17, 2016 by Morio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 42 minutes ago, Morio said: Är du säker på det? Jag testade att ladda ner sneak peaken fasten jag inte har Apex, och varje gång jag försökte joina en Tanoa server så stog det att jag behövde köpa Apex. Jag kunde dock testa alla vapen och fordon på virtual arsenal men lyckades inte komma in på tanoa, även i editor. Edit: Från vad jag hört så kommer det vara som jag sagt, vet att sneakpeaken va bara för personer med Apex redan köpt. Kan nog vara därför du inte kan komma in på Tanoa J. Stalin and Kurreman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 4 hours ago, Morio said: Är du säker på det? Jag testade att ladda ner sneak peaken fasten jag inte har Apex, och varje gång jag försökte joina en Tanoa server så stog det att jag behövde köpa Apex. Jag kunde dock testa alla vapen och fordon på virtual arsenal men lyckades inte komma in på tanoa, även i editor. Edit: 3 hours ago, Goatis said: Från vad jag hört så kommer det vara som jag sagt, vet att sneakpeaken va bara för personer med Apex redan köpt. Kan nog vara därför du inte kan komma in på Tanoa Det gäller bara sneak-peak. Sedan när det släpps officiellt så ska man kunna spela på Tanoa men inte kunna använda det nya gearet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Tror det är som Goatis säger, jag har köpt Apex och kan spela sneakpeaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now