RoyalMeme Posted August 14, 2016 Report Share Posted August 14, 2016 Name: Royelmeme Date: Skulle nog säga att det var mellan 9-12 månader sen jag vart bannad. Reason: Vart bannad från CvG För att jag Var lite dum jag buggade mig in i [Cv-D] Karlens hus och tog ganska mycket saker och överförde till mitt hus detta slutade att han kom på mig när jag stog i hans hus och skulle sno lite mer saker, Och som jag just nu ångrar ganska mycket. Och nu när ni gör en server wipe och mycket blir nytt så vill jag gärna bli unbannad och få en ny chans. Jag har spelat på mycket andra alits life servrar medans jag har varit bannad men ingen av dom har varit lika rolig som cvgaming, så skulle uppskatta om ni kunde ge mig en ny chans och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till dig Karlen. Mvh// Royeeel Like this Like this Like this Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 Hette du Royalmeme när du blev bannad eller hade du ett annat in-game nick? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyalMeme Posted August 15, 2016 Author Report Share Posted August 15, 2016 4 hours ago, Legacy™ said: Hette du Royalmeme när du blev bannad eller hade du ett annat in-game nick? Tror jag nog hade något annat nick som typ sparkel, kan länka min playerid om du vill senare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 4 hours ago, Legacy™ said: Hette du Royalmeme när du blev bannad eller hade du ett annat in-game nick? Mupp han har ju fan steamid på profilen. 3 minutes ago, RoyalMeme said: Tror jag nog hade något annat nick som typ sparkel, kan länka min playerid om du vill senare oh you! Du har ju steamid här Nordqvist and Fisk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 4 hours ago, Legacy™ said: Hette du Royalmeme när du blev bannad eller hade du ett annat in-game nick? Iofs så vet jag att du är lat så varsågod här är hans guid f840968eec03d32512059e0245958af2 Kurreman, Nordqvist, Bachne and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyalMeme Posted August 16, 2016 Author Report Share Posted August 16, 2016 On 2016-08-15 at 6:37 PM, Goatis said: Iofs så vet jag att du är lat så varsågod här är hans guid f840968eec03d32512059e0245958af2 Haha såg inte min steamid glömde att jag hade den där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 Accepted. Talked on teamspeak. Have fun and follow the rules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts