Jump to content
CvGaming

Altis lite frågor


Thorwald
 Share

Recommended Posts

jag satt och farmade i 1,5 vecka för att få upp sakerna på tanoa i sträck då och nu ska ni ta tillbaka Altis + wipe? så då har dom som bestämts sig för att köra på tanoa ba slagen i ansiktet och inte gjort nåt under den tiden utan att allt ba var i onödan?

Link to comment
Share on other sites

 

17 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

jag satt och farmade i 1,5 vecka för att få upp sakerna på tanoa i sträck då och nu ska ni ta tillbaka Altis + wipe? 

Stämmer.

 

18 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

så då har dom som bestämts sig för att köra på tanoa ba slagen i ansiktet och inte gjort nåt under den tiden utan att allt ba var i onödan?

Man vet ju inte vad som kommer hända på en server, speciellt på en server med ny map, Man testade Tanoa Life och det var inte lika poppulärt som våran Altis Life.

"I onödan" Det är samma sak med folk som farmat i flera månader på våran gamla Altis server. Adminsen har valt att wipa för att vi har suttit på samma databas i 2 år nu, utan någon wipe. De flesta Life servrar wipar då och då.

Tanken är dock att folk som lagt ner mer tid på servern (altis och Tanoa,tror jag.) kommer få en startbonus när Altis drar igång igen

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, V1RRE said:

 

Stämmer.

 

Man vet ju inte vad som kommer hända på en server, speciellt på en server med ny map, Man testade Tanoa Life och det var inte lika poppulärt som våran Altis Life.

"I onödan" Det är samma sak med folk som farmat i flera månader på våran gamla Altis server. Adminsen har valt att wipa för att vi har suttit på samma databas i 2 år nu, utan någon wipe. De flesta Life servrar wipar då och då.

Tanken är dock att folk som lagt ner mer tid på servern (altis och Tanoa,tror jag.) kommer få en startbonus när Altis drar igång igen

och har du nån ide vad start bonusen ligger på /är?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, [CV-D] Bengtsson said:

och har du nån ide vad start bonusen ligger på /är?

Nej, Skulle gissa på att det är tillräckligt för att köpa en average lastbil +

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.