Jump to content
CvGaming

DompaNs ban apojl


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: [Ms] DompaN

            Date: igår kväll 

            Reason: jag och [Ms] johannes var ute och farmade koppar då ser vi en kille med en zamak som kommer till processingen så vi tänkte råna han, vi försökte blocka han (när han stog still) men han började åka in mot pyrgos så vi följde efter honom. Och på vägen in mot pyrgos så försöker han ramma oss minst 5 gånger tror jag så tillslut åker jag framför honom (jag bromsar inte) jag släppte gasen och det tar tid innan farten börjar gå ner och han hade mycket tid att svänga undan, men väljer att gasa in i mig ist.om de e så att jag får refounda koppar eller ngt för att bli unbannad så gör jag gärna det. mvh DompaN

EDIT: han svänger dessutom typ in i mig. och efter att tag så kommer hans polare som inte har någon tagg men dom sitter i samma kanal och börjar köra nära mig och vdmar johannes så jag engageade och döda han. Det betyder att erik tyrone har sagt till sin polare utan tagg i ts att åka efter oss det är väll meta eller?

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.