Morio Posted September 9, 2016 Report Share Posted September 9, 2016 Request Information Name: *Your in-game name* Zanetti Offender-Name: *Offender's in-game name* J.Huxley Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 9/9-16 21:50 Reason: Snubben bröt NLR i Purge j**la noob. Klippet är spolat 4x. Hela klippet utan spolning var ungefär 8 min. Obbe and DompaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted September 9, 2016 Report Share Posted September 9, 2016 han sa även i ts att han skulle bryta nlr. så detta är 100% legit DompaN, Obbe, Adde and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 9, 2016 Report Share Posted September 9, 2016 Efter att ha pratat med Huxley själv så kommer jag att Banna honom i 36 timmar. Jag pratade med de flesta i Nato endast någon timma innan denna incidenten om att de flesta saker är så jäkla onödigt och går att kringgå således man tänker innan man agerar. Detta är ett praktexempel. Skärpning. Accepted //Bachne Adde, Morio and DompaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts