Thorwald Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Vill ba dela med mig om en sak som handlar om detta ---- Asså servern dör typ minst 3 gånger per dag och detta förstör mångas upplevelse på servern asså e detta ddos dagligen eller ba nåt fel? om de e Ddos skulle jag rekommendera att skaffa ddos skydd för detta är väldigt störrande Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Servern blir ddosad av en H***unge från helvete. Det kommer lösas inom 4-5 dagar... Obbe and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 2 minutes ago, T.Bengtsson said: Vill ba dela med mig om en sak som handlar om detta ---- Asså servern dör typ minst 3 gånger per dag och detta förstör mångas upplevelse på servern asså e detta ddos dagligen eller ba nåt fel? om de e Ddos skulle jag rekommendera att skaffa ddos skydd för detta är väldigt störrande Inget DDOS skydd kan skydda mot de mängderna som skickas. Servern ligger på den högsta linan som är möjlig vid platsen så de blir lite svårt om den som sänder har större lina (troligen hyr en server). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Anatgligen så sitter grabben som DDoS:ar på ett relativt stort Botnet. (ett gäng datorer som pingar servern om och om igen flera gånger i sekunden) CvG:s staff jobbar febrilt med problemet men eftersom ddos:arn har en vpn så kan man omöjligt blockera varenda IP, han byter ju bara endå. Men det kommer nog lösas snart ska du se! Bara att hålla ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now