Jump to content
CvGaming

Servern?


Thorwald
 Share

Recommended Posts

Vill ba dela med mig om en sak som handlar om detta ----

Asså servern dör typ minst 3 gånger per dag och detta förstör mångas upplevelse på servern asså e detta ddos dagligen eller ba nåt fel?

om de e Ddos skulle jag rekommendera att skaffa ddos skydd för detta är väldigt störrande

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, T.Bengtsson said:

Vill ba dela med mig om en sak som handlar om detta ----

Asså servern dör typ minst 3 gånger per dag och detta förstör mångas upplevelse på servern asså e detta ddos dagligen eller ba nåt fel?

om de e Ddos skulle jag rekommendera att skaffa ddos skydd för detta är väldigt störrande

Inget DDOS skydd kan skydda mot de mängderna som skickas. Servern ligger på den högsta linan som är möjlig vid platsen så de blir lite svårt om den som sänder har större lina (troligen hyr en server).

Link to comment
Share on other sites

Anatgligen så sitter grabben som DDoS:ar på ett relativt stort Botnet. (ett gäng datorer som pingar servern om och om igen flera gånger i sekunden) CvG:s staff jobbar febrilt med problemet men eftersom ddos:arn har en vpn så kan man omöjligt blockera varenda IP, han byter ju bara endå. Men det kommer nog lösas snart ska du se! Bara att hålla ut!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.