Mackan. Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Name: [E.U] Mackan Offender-Name: [N.F.A] Sergei Date: 2016-09-18 Reason: Han började skjuta mot mig utan aledning. Bevis: Jag vill gärna att han ska få en liten ban eller varning, för det är inte första gången dom gör något sådant. (Jag har längre video om det behövs av någon konstig anledning) DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Hej! Du kan inte ladda upp en video där man ser att du faktiskt inte är vid platsen sedan kör du dit osv. Så man får lite perspektiv på det! Du har 24/h på dig! //Bachne Mackan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted September 19, 2016 Author Report Share Posted September 19, 2016 Just now, Bachne said: Hej! Du kan inte ladda upp en video där man ser att du faktiskt inte är vid platsen sedan kör du dit osv. Så man får lite perspektiv på det! Du har 24/h på dig! //Bachne Något sånt då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 22, 2016 Report Share Posted September 22, 2016 @Kirito Precis det var exakt det jag menade! Jag skulle normalt sätt att Varna spelaren för detta. Men de kommer upp video på video när NFA gör någonting som är emot våra server regler. Det får vara nog. [N.F.A] Sergei är nu bannad för försök till RDM. //Bachne pantern02 and Mackan. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts