Jump to content
CvGaming

Ban Rec CWD AnneFrank


[N.F.A] Ubbe
 Share

Recommended Posts

 Name: *[N.F.A] Ubbe*

        Offender-Name: *[CWD] Anne Frank*

        Date: 2016-09-19 - <15:13>

        Reason: I was driving around litle scared honking like if he needed help repairing his truck. Was 2 scared to go under 20km / h so he could engage me so i did not because i did not have a weapon at the time. And so i was driving around and then i drove a bit further away to check if it was my Zamack coverd becuase i got stolen by CV-D ( nothing to do with this ) so i checked if it was mine but it was not. And so i drove over again and he started to shout and engage me when i was over 20 km/h and then RDM'd me.

Proof: 

 

Link to comment
Share on other sites

I am happy to refund you and your first aid kit. I would be happy if you contact me on ts before, instead of just seeking a rule break.

 

  1. Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing.

I det ögonblicket kände jag mig under press pågrund av att vi hade en fight mot N.F.A innan. Men var inte säker på tid.

Link to comment
Share on other sites

+ Han var ensam inne på Servern jag var i skolan idag och alla andra NFA var offline :P  All det du säger verkar så skumt med vad videon säger Det var ju inte som att han var ett hot på sin 4 hjuling när han lätt hade kunnat döda dig när du reperade din Zamack Covered. 

Link to comment
Share on other sites

Hej!

I en sådanhär situation där du kör runt honom i cirklar har jag inga problem med att folk engagar en. Då de faktiskt endast är ivägen.

Dock gör Kurre detta på ett oerhört dåligt sätt. 

Du hade kunnat valt så många andra fraser än.

Ta upp händerna annars skjuter vi dig?

Hur ska han ens i själva verket kunna göra detta på quadbiken?

Skjut däcken på den få han att stanna. Prata med han eller åtminstone be han göra något som är rimligt som han faktiskt kan utföra.

Det är inte det enda som har hänt kring dig på senaste tiden kurre. Bäst att du rycker upp dig.

Accepted. Kurre is now banned for RDM.

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.