Barre Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 Request Information Name: [F.C] RadeK Offender-Name: A. Savage Date: 2016-09-23 - <21:00 ish> Reason: Vi (FC) höll på att göra en guidad tur runt Altis. När jag hade kört in nosen på ön så stängde Savage bommen på den... Ville inte helst lägga ban req men savage kunde inte refounda och jag vill ha tillbaka min lastbil eller 935k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Savage Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 (edited) Som jag sa i videon så är det jag, har däremot bara 200k på banken så jag kan inte refounda, upp till admins! Vet inte vad som hände i mitt huvud när jag råkade stänga bommen, gjorde det självklart inte med mening. Edited September 23, 2016 by Savage Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Bartowski, ett nytt fordon ska finnas i ditt garage.. @Savage Om detta är det första och sista hjärnsläppet du får, så slipper du en ban denna gången. Är inte lika snäll nästa gång. Barre, A. Savage, Kupa and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts