Mackan. Posted September 23, 2016 Report Share Posted September 23, 2016 Name: [E.U] Mackan Offender-Name: Val och Medic Joke Date: 2016-09-23 Reason: Först o främst har vi val som har lootat min kompis Edwin och sen Medic Joke som trollar runt ganska mycket. Bevis till Medic Joke och lite val: Mer bevis för val(som tur så fick vi video från TDB Ramo där vi får namn att det var val som hade lootat Edwin) : Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 här är när jag blir lootad ur min synvinkel Mackan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fish Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 JAG ÄR TRIGGERD NU, JAG BROTTADE NER DIG MEN DU LYSSNADE INTE Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Val blir bannad 2 dagar för att ha lootat en spelare som han ej dödat. Trainee Jokes blir bannad 1 dag för troll/vdm. / kooben ACCEPTED! Mackan. and pantern02 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts