Tintin Posted October 14, 2016 Report Share Posted October 14, 2016 (edited) Name: Tintino.Retardo0o Date: Idah Reason: Blev bannad av Kooben för att ha lootat nån person. Jag hade visst lootat nån då jag trodde det var en av KF snubbarna vi precis hade engage. Detta var INTE ALLS meningen jag såg inte killens som var döds namn. Nu när det är helg och man får en ban första dagen. Skulle vara nice om man kunde iaf få en chans att refounda eller nåt likande. Mvh En spel sugen Tintin Edited October 14, 2016 by Tintin Kafarov, chebbi, Zetas and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted October 15, 2016 Author Report Share Posted October 15, 2016 Nån admin som kan flytta posten? Hamnade i "Report Player" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Efter att ha fått bevis om att man inte ser namnen på de personer som ligger döda samt att jag testat detta själv så har jag gått med på att unbanna Tintin. Jag vill dock påminna alla att inte loota personer som ni inte är 100% säker på att ni eller någon i erat gäng har dödat. ACCEPTED! Obbe, chebbi, Tintin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts