Joelelele Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 (edited) Name: [KF] TomteN Offenders name: [SC] K-pist Johnny Date: 2016-10-17 Reason: Jag skulle pusha Cargot där det satt x antal SC när jag springer mot för att ta mig upp så kommer thorsten och trycker sig genom metall för att döda mig och enligt Bachne så är det helt fel: https://gyazo.com/4461124b8ba6f95c8906487298bb0d7b Jag fråga thorsten om refund då svara han såhär: https://gyazo.com/86d1ebe0595281947244b2654c9a3304 Att han skriver "gubben inte alls trycker kroppen igenom" vilket direkt motbevisas när han själv ramlar ner och dör Video: Edited October 17, 2016 by BjeNw0w Adde, Bugge, Joelelele and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 Har ej req på det, men jag valde att hoppa/stiga ut ur cargot för o skjuta dig i luften (kunde inte låta dig komma in i cargot.) När man V;ar över den lilla gröna muren (som är knappt till midjan) så buggar/glitchar man inte igenom någon vägg, utan man tar ett kliv över. Tänker inte skriva något mer i tråden tack för mig DompaN, Riddaren and Kupa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 17, 2016 Author Report Share Posted October 17, 2016 (edited) 1 hour ago, V1RRE said: Har ej req på det, men jag valde att hoppa/stiga ut ur cargot för o skjuta dig i luften (kunde inte låta dig komma in i cargot.) När man V;ar över den lilla gröna muren (som är knappt till midjan) så buggar/glitchar man inte igenom någon vägg, utan man tar ett kliv över. Tänker inte skriva något mer i tråden tack för mig Vill gärna se video på att du inte buggar genom en vägg/mur Edited October 17, 2016 by BjeNw0w Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 Jag har gjort så ett flertal gånger och det har aldrig varit några problem. Jag anser bara att det är smart use of game mechanic. Här är ett exempel på hur det ser ut Kupa and V1RRE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 18, 2016 Author Report Share Posted October 18, 2016 7 minutes ago, A.Karlsson said: Jag har gjort så ett flertal gånger och det har aldrig varit några problem. Jag anser bara att det är smart use of game mechanic. Här är ett exempel på hur det ser ut Ser dock inte hur du har något med saken att göra men aja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 18, 2016 Author Report Share Posted October 18, 2016 10 minutes ago, A.Karlsson said: Jag har gjort så ett flertal gånger och det har aldrig varit några problem. Jag anser bara att det är smart use of game mechanic. Här är ett exempel på hur det ser ut Och bara för att du gör det i ett montage gör det inte ok att göra då kan man väl kolla på ditt montage där du kollar genom golven/trappa och skjuter något och sen göra det ingame och säga att det är rätt för du gjorde det i ett montage Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 1 hour ago, BjeNw0w said: Och bara för att du gör det i ett montage gör det inte ok att göra då kan man väl kolla på ditt montage där du kollar genom golven/trappa och skjuter något och sen göra det ingame och säga att det är rätt för du gjorde det i ett montage Det vår inte så jag menade, Jag visade bara ett exmepel på hur det ser ut. Med tanke på att V1rre inte har video från sitt perspektiv. Joelelele, Zlatan Ibrahimović, Obbe and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted October 24, 2016 Report Share Posted October 24, 2016 Var precis och testade det här i samma Cargo som klippet är ifrån. Finner det inte alls särskilt märkvärdigt att bara kliva över kanten som är där längst upp, då den knappt har någon höjd alls faktiskt. Med det sagt så tänker jag inte ta det här vidare V1RRE and A.Karlsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts