Jump to content
CvGaming

Ban Request [SC] K-pist Johnny


Joelelele
 Share

Recommended Posts

Name: [KF] TomteN

Offenders name: [SC] K-pist Johnny

Date: 2016-10-17

Reason: Jag skulle pusha Cargot där det satt x antal SC när jag springer mot för att ta mig upp så kommer thorsten och trycker sig genom metall för att döda mig och enligt Bachne så är det helt fel: https://gyazo.com/4461124b8ba6f95c8906487298bb0d7b Jag fråga thorsten om refund då svara han såhär: https://gyazo.com/86d1ebe0595281947244b2654c9a3304 Att han skriver "gubben inte alls trycker kroppen igenom" vilket direkt motbevisas när han själv ramlar ner och dör

Video: 

 

 

 

Edited by BjeNw0w
Link to comment
Share on other sites

Har ej req på det, men jag valde att hoppa/stiga ut ur cargot för o skjuta dig i luften (kunde inte låta dig komma in i cargot.)

När man V;ar över den lilla gröna muren (som är knappt till midjan) så buggar/glitchar man inte igenom någon vägg, utan man tar ett kliv över.

Tänker inte skriva något mer i tråden tack för mig

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, V1RRE said:

Har ej req på det, men jag valde att hoppa/stiga ut ur cargot för o skjuta dig i luften (kunde inte låta dig komma in i cargot.)

När man V;ar över den lilla gröna muren (som är knappt till midjan) så buggar/glitchar man inte igenom någon vägg, utan man tar ett kliv över.

Tänker inte skriva något mer i tråden tack för mig

Vill gärna se video på att du inte buggar genom en vägg/mur

Edited by BjeNw0w
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, A.Karlsson said:

Jag har gjort så ett flertal gånger och det har aldrig varit några problem. Jag anser bara att det är smart use of game mechanic. Här är ett exempel på hur det ser ut

 

Ser dock inte hur du har något med saken att göra men aja

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, A.Karlsson said:

Jag har gjort så ett flertal gånger och det har aldrig varit några problem. Jag anser bara att det är smart use of game mechanic. Här är ett exempel på hur det ser ut

 

Och bara för att du gör det i ett montage gör det inte ok att göra då kan man väl kolla på ditt montage där du kollar genom golven/trappa och skjuter något och sen göra det ingame och säga att det är rätt för du gjorde det i ett montage

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BjeNw0w said:

Och bara för att du gör det i ett montage gör det inte ok att göra då kan man väl kolla på ditt montage där du kollar genom golven/trappa och skjuter något och sen göra det ingame och säga att det är rätt för du gjorde det i ett montage

Det vår inte så jag menade, Jag visade bara ett exmepel på hur det ser ut. Med tanke på att V1rre inte har video från sitt perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.