L.Marshall Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Request Information Name: [F.C] Offender-Name: UFA - B.Labaan och Chebbi Date: 2016-11-03 - <Time it happened> 18:45 Reason: UFA trollar sönder och abusar sina restrain powers etc etc när vi ska ta över gang hideout för att geara upp. Vi orkar inte så bugge drar en "Släpp mig annars kommer ni dö" när han är restrainad (hans mick hörs ej i shadowplay tydligen). Dem släpper han och han kan fortsätta ta över, då blir han knockad ett ex antal gånger. Sen när videon slutar springer UFA runt ca 5 minuter efter allt och bara tokdödar oss alla för dem sa att vi engagade när bugge sa det för att dem skulle sluta hålla på och abusa och trolla. https://www.twitch.tv/buggeeee/v/98787393 Går inte RDM:en igenom vilket jag tycker är väldigt konstigt så vill jag ändå ha bann på chebbi och labaan som trollknockar honom hela tiden. Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 såhär då du kan ta med delen där en av er kallar oss svartskalle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 det var därför vi satt restrains och det sa vi till han! vi kommer med video inom kort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 2 minutes ago, bobin said: såhär då du kan ta med delen där en av er kallar oss svartskalle. Det får bugge stå för, sjukt onödigt. Men det är efter att ni redan har knockat honom och trollat så det är inget som betyder något för den här situationen. Däremot tycker jag att admins får ta den delen med bugge, inte okej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 jag tycker att admins kan dra mig och chebbi med bugge så kan vi prata om det! Bugge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Bara för att klargöra att det inte var en rdm och att bugges mick inte hördes i hans video så ha är hör ni ett det var mer än en fullständig engage där han sa vad som gällde samt gängnamnet. sen med knockandet får de andra lösa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 39 minutes ago, bobin said: det var därför vi satt restrains och det sa vi till han! vi kommer med video inom kort! Jag instämmer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted November 3, 2016 Author Report Share Posted November 3, 2016 14 minutes ago, Bartowski said: Bara för att klargöra att det inte var en rdm och att bugges mick inte hördes i hans video så ha är hör ni ett det var mer än en fullständig engage där han sa vad som gällde samt gängnamnet. sen med knockandet får de andra lösa Aja my bad, Bugge som är efterbliven. Han sa att han bad er sluta trolla och restraina annars skulle vi va tvungna att döda er. Men det där är som ni säger en fullständig engage, tar bort RDM requesten. Men för knockarna när vi ska geara upp fort är bara onödigt så den får ligga kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Jag kommer ge Chebbi och Bobin 24h på sig att visa en video där Bugge beter sig på det sättet de beskriver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Efter att ha pratat med båda parter så väljer vi att neka denna och gå vidare. DECLINED! chebbi, bobin, Bugge and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts