Magikern Posted December 10, 2016 Report Share Posted December 10, 2016 Name: [V.L] Alic Date: Ca 3månader sedan Reason: Jag vart bannad för att jag dupade gear vilket jag ångrar otroligt mycket jag insåg inte konsekvenserna och hur "beronde" jag var av CVG vilket jag fick lära mig den hårda vägen ha testat många olika servrar men kommer fortfarande tänka på CVG när jag spelar på de. Skulle va underbart att få komma in igen och lira med alla gamla spelare som gamla tider. Ångrar även att jag ljög Nordqvist rakt upp i ansiktet istället för att säga som de va men de är inget jag kan göra nåt åt nu utan kan bara be om ursäkt för mitt beteende. DompaN, Elnour Isak Adam, Norberg.96 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 23, 2016 Report Share Posted December 23, 2016 Kontakta mig på teamspeak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Unbannad efter att ha pratat igår Onsdag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts