marthax Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Name: *Your in-game name* [BLC] Wredig Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017 - 01 - 02 Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Jag och mitt gäng BLC var i krig mot Cv-D i ganghideout 2 utanför kavala. De var endast en kvar, han var i ganghideoutet. Jag gick in och försökte securea allt sen ser jag en kille som springer in i rummet där man köper vapen och jag får aldrig tag på honom så jag skjuter honom och om det blir fel så refundar jag. Vilket jag skrev i side när jag såg att det inte var en Cv-D. Så jag var redo att refunda men blev aldrig av. Kikar in på servern och är bannad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 Fast du skött han medans det var kos off mellan er och oss. så det där stämmer ju inte. (tror att det stod att om man hade information om detta så fick man posta, hittade inte. förlåt om man inte får ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 fyfan vad du ljuger du skrev inte skit om refund? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 Wredig hur lär du dig aldrig. Hur många ban requests har du inte fått inom de senaste 2 veckorna. Det hjälper inte heller att du är så ofantligt dryg och säger dumma saker som du gjort hela tiden i TS o sånt när vi diskuterar requestena. Iallafall mot TSAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
marthax Posted January 2, 2017 Author Report Share Posted January 2, 2017 Xymz. Ingen eftersom jag inte spelat spelet lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
marthax Posted January 2, 2017 Author Report Share Posted January 2, 2017 Carl Mark, jag refundar mer än gärna. Overpayar om jag kan också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 @Legacy™ Tog du denna på TS? Hur blev utgången? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Wredig blev bannad ett par dagar minns jag, så den är väl nekad då jag snackade med han i ts tidigare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts