VeZ Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 (edited) Offender-Name: *[A] Per Peddo [A]Stefano* Date: 2017-01-03 - <runt 00.30> Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Sköt ner 3 medlemar i Fiem utan att säga något här är en video över allt som hände. ni kan se själva vad som hände i videon som jag spelade in (Vez) Edited January 3, 2017 by VeZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quincy Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Följ templaten Name: *Your in-game name* Offender-Name: *Offender's in-game name* Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Which rule(s) were broken: Additional information: Explain in detail what happened. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 7, 2017 Report Share Posted January 7, 2017 Moved to right forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choppy Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 RDM ger inte kos ni gör lika mycket fel som dom gör Link to comment Share on other sites More sharing options...
diddi Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 53 minutes ago, Choppy said: RDM ger inte kos ni gör lika mycket fel som dom gör Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choppy Posted January 8, 2017 Report Share Posted January 8, 2017 han har ju fortfarande inte kos tillbaka för att hans kompis blir rdmad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Jag hör ju inte vad som sägs där borta vid all action... Kan inte veta om dom engageade rätt eller inte! Skicka en bättre video från han som stog vid dom och pratade. Har ni inte det så skriver ni så nekar jag denna post! Ni har tills 18:00 på er!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 DECLINED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts