Jump to content
CvGaming

Ban req [FS] Mr.chrilsz


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: *Your in-game name* [A.P.D-CAD] D.Hope    ///   DompaN

        Offender-Name: [FS]  Mr.Chrilsz

        Date: 2017-01-10 runt 15:00

        Which rule(s) were broken: Rdm

        Additional information: [FS] Viktor rånade en bensinmack när vi åkte dit så sprang jag in o sa "De här är apd upp med händerna annars tazear jag dig" han tog de som kos så hans polare började skjuta jag säger till han att sluta skjuta för att de e rdm osv då säger han att de inte är hans polare som skjuter, även bartowski kom in o sa åt dem att inte skjuta, men dom fortsatte. Jag började springa ut emot helin efter som jag trodde de var lugnt eftersom vi sa till han att dem inte fick skjuta men så fort vi kom ut så sköt dem direkt, jag sprang in i huset igen och vi berättade för han att dem inte fick göra så jag tyckte vi var tydliga med de så vi började röra oss ut emot helin, när jag är på väg emot helin så säger han "Får vi säga surrender and die?" sen dör jag. Jag lägger upp denna banreq av samma anledning som bartowski   "Anledningen till ban requesten är just att de sista dagarna så har F.S felaktigt engageat, RDMad, Spikeat för nära safezone mm... och varje gång så möts man av en liknande attityd "så är det inte på andra servrar"." Jag skrev även till Viktor om Mr.Chrilsz ville refounda då han hade loggat ut och hitta dem ej i ts, Viktor skrev "Han loggade ut och han värkar vilja ta ban ist för refound". Fick även höra från någon i apd att Mr.Chrilsz sa "Jag kan ta bannen ska endå jobba i fyra dagar, så att åka på en 3 dagars ban är lugnt" drf tycker jag att han ska få en längre ban då han endå inte kommer kunna spela dom kommande 4 dagarna  Video: http://plays.tv/video/58761eb93e6b5c6080/f-r-vi-s-ga-surrender-or-die-

Link to comment
Share on other sites

FS Mr.Chrillz är nu bannad för RDM/ Lack of RP.

 

Nu har ni fått väldigt många ban reqs på er i FS. SKÄRP ER! Läs reglerna! Jag vet inte hur många gånger man måste säga det till er, Nu får det va nog!

ACCEPTED

/kooben

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.