marthax Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 Name: *Your in-game name* (optional: guid): buddys Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Det var mer än ett år sedan så vet inte riktigt exakt när det var. Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Jag vill bli unbannad eftersom det var väldigt länge sedan jag blev bannad och förtjänar att bli unbannad eftersom de var 1 år sen. Jag kommmer inte riktigt ihåg vad jag blev bannad för, men tror de var för rdm ett par gånger. Men jag var hyffsat ny på spelet men nu har jag vuxit på mig och ångrar det jag gjort och vill komma tillbaka för att spela på er community. Hoppas jag får chansen att lira igen! MVH: Blom / Buddys DompaN and Johanees 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 @marthax Är detta en ban appeal åt en polare? Behöver isf steamid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marthax Posted January 16, 2017 Author Report Share Posted January 16, 2017 @Afriel Yes. en åt et polare eftersom han ej kunde göra en, men här är id: http://steamcommunity.com/id/RysKKakor/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Efter snack på ts är appealen accepterad.. Sköt dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts